Pro Aquilu, nejprodávanější českou značku kojenecké vody, jsme v srpnu 2024 vytvořili kampaň, která propojuje přírodu, hudbu a emoce. Vycházeli jsme z bohatého hudebního dědictví značky a posunuli ho dál – do světa čistoty, harmonie a mladé energie.

Kampaň staví na ryzím původu Aquily z nedotčené přírody v okolí Karlových Varů. Spot, laděný do klidných tónů přírody, jsme rozezněli za pomoci mladých hudebních talentů. Zvuk čisté kapky dopadající na hladinu se proměnil v melodii přírodních zvuků, které doplnily hlas Rosalie Malinské, rytmus bubnů Rasalindy Haa a jemné tóny kytary a kláves v podání Julls Rex a Michala Sikory. Vznikla tak harmonie lidí a přírody – nejčistší tón, jaký si lze představit.

Značka se s touto kampaní přirozeně přiblížila generaci mileniálů a Z, která klade důraz na zdravý životní styl a udržitelný přístup. Vizuálně i emočně silná kampaň tak dokázala oslovit novou generaci, aniž by ztratila autenticitu.