Strategická
& kreativní
agentura

Naše projekty
Garp Integrated Garp Integrated

Staropramen / Spojme síly pro dobrý obchod

Dnešní spotřebitel preferuje konzumaci piva doma. Proto jsme se zaměřili na malé koloniály a samoobsluhy.

Cíle

  1. Navýšení objemů
  2. Rozšíření nabídky
  3. Zvýšení vizibility
  • Staropramen / Spojme síly pro dobrý obchod
  • Staropramen / Spojme síly pro dobrý obchod
  • Staropramen / Spojme síly pro dobrý obchod
  • Staropramen / Spojme síly pro dobrý obchod

Strategické řešení

Vytvořili jsme věrnostní program upravený na míru pro každou zapojenou prodejnu. Nešlo nám pouze o navýšení prodejů, ale primárně pomoci obchodům pivo lépe a rychleji prodávat. Program jsme kompletně předali do rukou obchodních zástupců.

Výsledky

Program posílil vztah mezi obchodem a obchodním zástupcem. Pivovar tak přirozeně těžil z vyšších objemů, které díky zalistování nových produktů přetrvávají i po skončení promoční části. POS materiály na řadě prodejnách zůstávají dodnes. Tam, kde je vystřídaly nové, však zůstává umístění produktů tak, aby spotřebitel snáze našel pivo a koupil víc.