Strategická
& kreativní
agentura

Naše projekty
Garp Integrated Garp Integrated

Ostravar / Jak posílit hodnotu značky sponzorováním hudebního festivalu

Ostravar se rozhodl sponzorovat hudební festival „Colors“, chtěl posílit vnímání hodnoty značky a podpořit pospolitost, která je pro region typická.

Cíle

  1. Představit Ostravar jako sponzora festivalu
  2. Zvýšit preferenci značky
  3. Zvýšit prodeje
  • Ostravar / Jak posílit hodnotu značky sponzorováním hudebního festivalu
  • Ostravar / Jak posílit hodnotu značky sponzorováním hudebního festivalu
  • Ostravar / Jak posílit hodnotu značky sponzorováním hudebního festivalu
  • Ostravar / Jak posílit hodnotu značky sponzorováním hudebního festivalu
  • Ostravar / Jak posílit hodnotu značky sponzorováním hudebního festivalu
  • Ostravar / Jak posílit hodnotu značky sponzorováním hudebního festivalu
  • Ostravar / Jak posílit hodnotu značky sponzorováním hudebního festivalu
  • Ostravar / Jak posílit hodnotu značky sponzorováním hudebního festivalu
  • Ostravar / Jak posílit hodnotu značky sponzorováním hudebního festivalu
  • Ostravar / Jak posílit hodnotu značky sponzorováním hudebního festivalu
  • Ostravar / Jak posílit hodnotu značky sponzorováním hudebního festivalu
  • Ostravar / Jak posílit hodnotu značky sponzorováním hudebního festivalu

Strategické řešení

Téma "Ukaž, že jsi náš" aktivovalo Ostraváky k hrdosti na region, ve kterém žijí, i k hrdosti na lokální pivo. Hrdinou se stal klobouk, který bylo možné získat za pár víček v obchodě nebo za konzumaci v hospodě.

Výsledky

Klobouk se stal symbolem regionu a hrdinou festivalu, kde se všichni místní na první pohled poznali, stal se hitem celého léta a jako symbol byl převzat i autoritami města. Aktivace se již třetím rokem opakuje.