Strategická
& kreativní
agentura

Naše projekty
Garp Integrated Garp Integrated

Nasivin / Jak pomoct mamince, aby její dítě nebylo nemocné

Nasivin jsou nejznámější nosní kapky a sprej proti rýmě. Oslovili jsme maminky dětí od 4 do 6 let a nabídli jim Nasivin pro děti.

Cíle

  1. Zvýšit povědomí o variantě pro děti
  2. Posílit engagement se značkou
  • Nasivin / Jak pomoct mamince, aby její dítě nebylo nemocné
  • Nasivin / Jak pomoct mamince, aby její dítě nebylo nemocné
  • Nasivin / Jak pomoct mamince, aby její dítě nebylo nemocné
  • Nasivin / Jak pomoct mamince, aby její dítě nebylo nemocné
  • Nasivin / Jak pomoct mamince, aby její dítě nebylo nemocné
  • Nasivin / Jak pomoct mamince, aby její dítě nebylo nemocné

Strategické řešení

Mamince nejvíc pomůže, když dítě vůbec neonemocní. Proto jsme vytvořili deset pohádek rytíře z Nosu, ve kterých děti učíme jak neonemocnět. Pohádky jsme distribuovali jako výukový materiál do školek a do aktivace zapojili rodiče.

Výsledky

24.500 rodin zná rytíře z Nosu. Webové stránky byly zobrazeny 500.000krát a měly 87.000 návštěvníků. Aktivace se opakuje již třetí rok.