Strategická
& kreativní
agentura

Naše projekty
Garp Integrated Garp Integrated

Brumík / 21 věcí, které mají děti objevit, než vyrostou

Přemýšleli jsme, jak pomoci rodičům nasytit dětskou touhu po dobrodružství a jak děti dostat od monitorů do přírody.

Cíle

  1. Aktivovat rodiče
  2. Zvýšit preferenci značky
  3. Vytvořit celospolečensky prospěšný projekt
  • Brumík / 21 věcí, které mají děti objevit, než vyrostou
  • Brumík / 21 věcí, které mají děti objevit, než vyrostou
  • Brumík / 21 věcí, které mají děti objevit, než vyrostou
  • Brumík / 21 věcí, které mají děti objevit, než vyrostou

Strategické řešení

Vytvořili jsme soubor aktivit dle Montessori a vymysleli Brumíkův deník objevitele, který se stal žádaným dárkem v obchodech. Vytvořili jsme aktivity, které motivovali k nákupu produktů a generoval obsah do online medií. Aktivace byla podpořena TV, bannerovou kampaní, Facebookem, spontánními PR články, POS a eventy.

Vyhodnocení

Responze dosáhla nadprůměrných výsledků v řádech desítek tisíc účastníků soutěže. Koncept byl adaptován ve 12 zemích EU i mimo ní. Zapojilo se 4 515 000 dětí. Dosáhli jsme 3 962 000 shlédnutí na Facebooku, realizovali 180 shop-in-shop instalací.