Strategická
& kreativní
agentura

Naše projekty
Garp Integrated Garp Integrated

Braník / Věděli jste, že o značce točeného piva leckde rozhodují štamgasti?

Braník se rozhodl expandovat do hospod. V průzkumu jsme zjistili, že o značce, která je v hospodě točená, rozhodují primárně štamgasti. A jak je v České republice dobrým zvykem, bylo nutné pamatovat, že co konzument piva, to odborník na pivo.

Cíle

  1. Aktivovat štamgasty
  2. Budovat vztah s novou provozovnou
  3. Vytvářet vztah s hosty provozovny
  • Braník / Věděli jste, že o značce točeného piva leckde rozhodují štamgasti?
  • Braník / Věděli jste, že o značce točeného piva leckde rozhodují štamgasti?
  • Braník / Věděli jste, že o značce točeného piva leckde rozhodují štamgasti?
  • Braník / Věděli jste, že o značce točeného piva leckde rozhodují štamgasti?
  • Braník / Věděli jste, že o značce točeného piva leckde rozhodují štamgasti?

Strategické řešení

Myšlenka konceptu "Lepší než doma" se prolínala od oslovení štamgastů až po budování vnímání, že s Braníkem to v hospodě nebude jen o pivu. Značku osobně představil bývalý sládek značky Braník na řízené ochutnávce a pro nové hospody jsme připravili aktivační program promocí, které do hospody přinášely zábavu.